torsdag 3 mars 2011

Hej på er

Hej igen.
Tänkte att det var dags att göra ett inlägg, det var ju ett tag sedan.

Jag mår väl lite bättre än förra gången jag skrev men inte mycket.
Tabletterna gör ju sitt så jag är inte helt under isen som jag var då i januari.
Men är fortfarande nere på botten och rotar.

Nu har det blivit bestämt att jag ska in på undersökningar av olika slag. För det första blir det en sömnutredning, för att se om jag har sömnapneer. Sedan ska det ev kollas om jag är intolerant mot gluten. Blodproverna visade på normala värden men att jag ligger i nedre regionen när det gäller B12 och järn.
Trött är jag hela tiden, kan sova när helst jag lägger mig. Så fort jag tagit mig för något, spelar ingen roll vad, så är jag som en zombie nästa dag eller senare på kvällen.
Får se vad detta ger- är dock personligen övertygad om att jag förmodligen bara är extremt lat och ego.

Vikten vill jag inte prata om...

1 kommentar:

Lena sa...

Bra med en utredning!! Att något händer menar jag. Vi får väl hoppas att de hittar något som är lätt att rätta till. Kram