tisdag 13 september 2011

Knallar på

Har haft en hyfsad helg.
Serverade på ungdomarnas café i fredagskväll.
Försökte städa lite i lördags.
Städade och fixade mat till dotterns kalas i söndags.

I går var jag på samtal på morgonen, beställde klipptid och jobbade en lektion.
I dag börjar jag 13.30 och har lektion till 15.20. Sedan är jobbdagen slut.
Sitter ändå och är irriterad. Irriterad på min make....vet inte varför jag håller på så här.
Jag vill ju inget hellre än att vara ifred, vilket min läkare säger är helt normalt när jag mår som jag gör. Varför måste han då göra precis tvärt emot? Han måste lägga sig när och hålla om mig när jag vill sova. Hatar ju när det blir för varmt och det är just vad det blir när mitt element till make lägger sig så nära. Jag älskar att få ha tid för mig själv, att vara själv hemma. Vad gör han, jo han jobbar hemifrån oftare än någonsin. Ja jag vet att jag inte borde klaga men jag blir så frustrerad.

Men nu får jag sluta att sitta här och snacka skit. Ska duscha, och ta mig iväg till jobbet. Måste leta present till dottern också...

Inga kommentarer: