lördag 29 mars 2008

Dag 5

Wow vilka inspirerande titlar det blir på mina inlägg.
Vågen pekar åter nedåt. Den första veckan får man det snabbaste viktraset, det kommer att lugna ned sig. Så synd. Har sedan i tisdags gått ned 3,5 kg, men det är bara vätska, det syns inget på vägen. Det är lite tråkigt.

Familjen sitter uppe och äter, själv har jag valt att inte sitta med. Min man har en av sina vänner från högskoletiden här, de brukar ses och pula med datorer några gånger om året. I dag är en sådan dag och jag kan säga att det är inte roligt när man inte gjort annat än druckit soppor och vatten i drygt 4 dagar och det luktar Pizza i huset. Har stängt in mig på mitt kontor i källaren och ska något senare avnjuta min andra soppa för dagen. Undra vilken smak jag ska ta nu?

Men jag har själv valt detta och jag ska lyckas. Får försöka att fokusera på sommar och bikini i stället för att tråna efter mat. Men hu vad det luktar gott.

Inga kommentarer: