tisdag 27 mars 2012

Det svänger

Ja jösses, hormoner eller vem vet vad men jag är som en berg- och dalbana.
Förra inlägget är ju super tungt, nu mår jag bättre. Vet att jag kan dyka redan i morgon så varför inte passa på att skriva lite när man mår bra. Kan ju vara kul att minnas hur tankarna snurrar sådana dagar.

Skrev ju i förra inlägget att jag var helt galen Tv-serien Bones. Ja katten vet om jag inte är lite betuttad i huvudrolls innehaven Both. Som en lite skoltös. Helt sjukt.

Jag åker ju till Alingsås en gång i veckan fortfarande, och när jag kört den där sträckan på det dryga 10 milen enkel resa varje vecka så har jag börjat gilla att köra bil. Älskar att kunna dra på lite när man kör om en långsammare bil. Och vips så vill jag bli racerförare! Racerstjärna! HAHAHAHAHA!!!!!! Ja håll i hatten.

Det är som om 40-årskrisen slagit sina klor i mig! Jag vill en massa konstiga saker, göra en massa konstigheter, är väl rädd att bli gammal och att inte hinna med saker som jag plötsligt fått för mig att jag vill göra. Galet men kul.

Tatueringen som jag pratat om i flera år, ska den bli gjort i år kanske. Har alltid sagt att jag ska tatuera mig när jag nått min målvikt. Men jösses då vet man ju inte om det blir någon tatuering.. Men vad ska jag tatuera och vart? Ja den frågan återstår. Den måste ju betyda något.

Nu hinner jag inte skriva mera tokigheter just nu men det kommer kanske mera.

1 kommentar:

Lena sa...

Haha du är för skön! Kram

PS. Booth är inte alls fel...