fredag 20 mars 2009

jo då jag lever

Det var ett tag sedan jag skrev nu. Det har varit en del att göra och även om jag kollat alla andra bloggar så har jag varken kommenterat eller skrivit något i min egen.
Nu är det dags. Jo då jag har annat att göra egentligen men nu tar jag mig lite tid.

Vad är nytt sedan sist?
Jo jag möblerade om i min slöjdsal, hade ju som vanligt egentligen inte tid men jag gjorde det ändå. Jag blev nöjd, ska bara få hem en del saker som jag beställt så ska det bli ännu bättre. Det ser jag fram emot.
Jag vävde allt som skulle vävas inför kursen på universitetet, hade inte gjort alla skriftliga uppgifter men känner mig ändå ganska nöjd.
Har hittat ett sätt att pärla på som var roligt och som kommer att bli min nya avkoppling framöver. Skoj.
Annars är det väl som vanligt i största allmänhet.

Jag mår fortfarande ganska bra, under det sista samtalet med min "stödperson" var jag dock hemskt okoncentrerad, det brukar jag vara innan jag ska till universitetet. Men jag hade inte trott att det var så illa. Jag kunde inte samla tankarna alls och visste inte vad jag tänkte eller kände. Så konstigt.
Vi kom fram till att jag ska fortsätta med mina tabletter ett litet tag till innan jag börjar trappa ner på dem. Jag måste hinna bli stabil och hitta mig själv innan det är dags att sluta. Hon tror att jag kommer att behöva dem lite till helt enkelt. Och så får det väl bli.

Njuter av att solen kommer fram allt oftare, det är så gott.
Hepp, nu måste jag jobba lite igen.

Inga kommentarer: