onsdag 7 juli 2010

Skit

Jag klarar inte detta. Det gick ju så bra första veckan och en bit in på andra sedan sket det sig BIG time!
Jag klarar inte av att hålla mig från allt som finns i skåpen jag knaprar och äter hela tiden. Förmiddagen och en bit in på dagen går bra men framåt eftermiddagen och kvällen då brakar världen samman och jag kan inte hålla mig i från allt det goda. Paniken växer över att det blir plus på vågen, att jag misslyckats igen osv. Det fåniga är att jag mår illa när jag äter allt det där onödiga. Det känns som om jag skulle behöva spy, men det göra jag inte. Så just nu mår jag illa och skulle egentligen gå en lång promenad. Men klockan närmar sig halv elva och sängen är full av kläder... Får gå i morgon istället.
Har gått några morgonpromenader den sista tiden. Men i morgon får det bli tidigare än vanligt, klockan 10 ska jag vara hos dietisten som till lika är en god vän. Känner att risken finns att jag kommer att bryta ihop där för jag mår inte bra, men det blir som det blir.

1 kommentar:

Lena sa...

Å vad jag känner igen mig. Vet precis hur du mår. Hur du "äter mot din vilja". Att inte kunna styra det själv. Jag har inga som helst tendenser till sånt nu, det är så skönt! Lider verkligen med dig och hoppas du får rätsida på detta. Du har ju kämpat så länge, vi har kämpat så länge. Skickar massa styrkekramar!