onsdag 26 augusti 2009

Ledig i morgon

I dag har jag haft min intensivaste dag, tre långa lektioner. Lektionerna är på två timmar vardera så det blir ganska intensivt.
Men med vetskapen om att jag är ledig i morgon så klarade jag av denna dagen också.
Det går väl hyfsat på nya jobbet men jag tycker lite synd om dessa första elever som jag möter, vimsigare fröken får man väl leta efter.
Hoppas jag kan göra ett bättre jobb i fortsättningen och att nästa omgång elever som kommer om 8 veckor möter en lite säkrare fröken.

I går spelade jag badminton och kände mig ganska nöjd, det är ju roligt och jag rör på mig. Den kombinationen är jag inte så van vid.
I söndags gick jag promenad och i dag gick jag promenad. Inte någon jätte ansträngning, men en början.

Jag är så barnsligt till sinnet i bland. Jag har bokat in att jag ska till Ullared den 5/9. Ser fram emot detta barnsligt mycket. Om resan skulle bli inställd vet jag att jag skulle bli så totalt besviken att jag nästan inte vet vart jag ska göra av mig själv. Hysteriskt.... ja jag vet.

Nu ska jag utnyttja att jag inte behöver gå upp tidigt i morgon och ta mig en TV kväll!

Ha det så gott!

1 kommentar:

Lena sa...

Å vad synd att du inte bor närmare, då hade jag kunnat följa med... Vi hade kunnat tjöta hela vägen dit och hem igen :) Det var ett tag sedan jag var där, så det hade behövts... har slut på alla dessa stapelvaror som tvättmedel å sånt... Hoppas du får kul och att resan blir av!! Kram