tisdag 22 november 2011

Nya tag

Berättade om Mando i mitt förra inlägg.
Var där för ca en vecka sedan för att göra en utredning för att se om jag hörde till en av dem som kunde få hjälp där.
Efter intervjuer och en massa frågeformulär fick jag en liten paus. Därefter var det nya samtal och utvärdering av alla frågor. Det visade sig att jag kan få börja på Mando. Fick några dagar på mig att fundera över om jag ville satsa på detta, och bestämde mig mot slutet av förra veckan att jag ska göra ett försök.
Så.
På torsdag ska jag åka till Alingsås direkt efter jobbet, slutar 10.30, för att få en genomgång av mandometern. Därefter ska jag skriva matdagbok torsdag till söndag och använda mig av mandometern.
På måndag morgon ska jag ner till Alingsås igen för att lämna min matdagbok och mandometern för att dietisten ska kunna läsa av mandometern och titta på min matdagbok.
På torsdagen är det dag att ge sig iväg igen. Då ska jag få med mig mandometern hem tillsammans med en måltidsplan.
Ujuj mycket åka blir det. 10 mil enkel resa. Får dock lite ersättning så det ska nog gå.
Tror jag på detta?
Vet inte.
Men jag hoppas!
har man provat så mycket annat så är detta väl värt chansen. De verkar väldigt proffsiga i alla fall.

I övrigt....
Jag jobbar på. Ska komma i gång med utvecklingssamtal har ett i morgon. Första av 7. Men då ska vi ha något extra möte om någon av eleverna...får se hur det går.
Att jobba fullt som jag gör nu känns lite, jag är väldigt trött efter jobbet men det är väl som det ska.
Har senaste dagarna haft huvudvärk, vilket är lite jobbigt, men det går väl över så småning om.

I dag ska jag på dotterns dansuppvisning så det börjar bli dags att göra dig i ordning.

Inga kommentarer: