onsdag 4 januari 2012

på't igen

Ja nu är det tillbaka på banan som gäller.
Var på Mando i går morse och under över alla under så visade vågen +-0. Det var jag efter omständigheterna väldigt nöjd med. Jag var inställd på ++.
Men jag behöver positiva resultat på vågen för att orka.
Hittade via Lenas sida länken till Rivstart 2012 och tänkte att det var lika bra att hänga på. -4 kg har jag satt som mål på 8 veckor och det vore väldigt roligt om jag klarade det.

Hur går det då?
Bra fråga.
Förut gick maten ok, men jag kom inte i gång med mina steg.
Nyss gick stegen bättre men maten var åt skogen och nu är allt åt skogen.
Men det är nystart idag.

Det är väl ändå konstigt... jag älskar ju att vara ledig från jobbet!!!! Eller?????
Jag tycker att jag lagar mat, utfordrar barnen och deras kompisar, jag diskar och jag tvättar och ingen ände ser jag. Maten funkar inte när jag inte har några som helst fasta rutiner, sover länge, är uppe länge, ger mig ut på något äventyr och har inte möjlighet att äta...

Så egentligen ser jag på något underligt vis fram emot att få komma tillbaka till vardagen igen. Fast jag inte trodde att jag trivdes på jobbet. Fniss.

Nå ja. Nog med klagan, det gick ju ändå hyfsat när jag vägde mig. Nu gäller det bara att vända trenden och inte ge sig!

2 kommentarer:

Lena sa...

Å vad jag gärna hade velat ha hjälp med att sy. Hatar verkligen det är så jäkla kass. Glömde skriva ett projekt, har 4 bh:ar med metallringar precis högst upp på axeln. Fan vad de skaver och stora hål får jag i axeln med. Måste på något sätt vaddera dessa metallringar, men samtidigt inte göra så att jag inte kan ändra på längden på axelbandet. den får jag fundera lite på, och skaffa något mjukt material...

Jag hoppar inte på Rivstarten, brukar ju inte gå så bra för mig. Jag blir bara lessen när ingenting händer. Fortsätter med min träning istället.

Kram och ha det bra!

Soulsister sa...

Fram med ditt jävlar anamma så ska du se till att fixa ditt mål. Hejja dig!

Peppkramar från mig