måndag 21 juli 2008

Hemma igen

Ja, då var jag hemma igen.
Hur det har gått?
Nja, så där.
Inte helt bra men när jag tog mod till mig i morse för att väga mig så tror jag inte att jag så här direkt kan se att vågen rusat iväg heller.
Jag har ätit en del onyttigt och jag har småätit precis som jag trodde men jag har också gått en morgon promenad på en timma varje morgon utom i går. Så på det stora hela är jag nöjd.

Vi har haft en underbar vecka med många av våra godaste vänner.
Det låter som om vi är en kringresande cirkus. I år var vi 8 familjer som bokat camping ihop. 16 vuxna och 17 barn i åldrarna 1,5 år till 8 år. Det kom utöver detta 2 familjer i vår bekantskapskrets för att tillbringa några dagar med oss. Så som mest var vi 22 vuxna och lika många barn. Fullt ös, men SÅ roligt. Barnen leker så bra tillsammans men i år kunde man märka en liten gnutta kontroverser, men inget allvarligt under 9 dagar tillsammans.

I dag renar jag klädkammaren i källaren, det är välbehövligt. Har renat bland gamla papper och prylar, tänk vad mycket man samlar på sig. Det ska bli trevligt att känna att det finns lite plats att stuva in en massa "nya" saker på. =)

Ska träffa min coach på torsdag, det ska bli skönt att träffa henne igen. En av tjejerna i vår grupp skrev ett mail till mig häromdagen hon har en dotter på 16 och kunde inte köra soppor så länge som hon tänkt. Hon har i stället kört halvfart och lyckats gå ner 11-12 kg på det viset. SÅ strongt. Jag är verkligen imponerad.

Nu är det dags för middag.
Hörs snart igen.

Inga kommentarer: