lördag 27 mars 2010

Dag 6

Inte var det dag 3 eller 4 som var jobbigast, jag tycker det är jobbigt i dag och det var tufft i går eftermiddag. En av anledningarna kan vara att jag har svårt att få i mig mitt vatten. Men jösses va nyfiken jag är! Hur ska jag klara av att inte ställa mig på vågen förrän på måndag morgon.
Måste kämpa med mitt vatten....vet ju att det är viktigt, dels för att må lite bättre och dels dör att viktnedgången funkar bättre då.

Hur ska det gå nu när jag är hemma ledig i en vecka? Det är de tillfällen det är som svårast. Helger och lov. SÅ jag måste skärpa mig. Ska ta min lunchsoppa strax, det var ju sen frukost och jag vill ta en soppa lite senare i kväll så att jag inte lider för mycket under kvällen. =)

Har egentligen inte så mycket att skriva om, det är jobbigt men det funkar. Kvällarna är nog värst.

Om en stund åker familjen iväg till innebandyn, då ska jag se om jag inte kan titta på en Jane Austen film!

1 kommentar:

Lena sa...

Mina Jane Austen-filmer är som snuttefiltar. Kan dem utantill och kollar på dem om jag mår dåligt. Då känner jag mig trygg :) Skall göra om några till avi och ta med mig i datorn till Tyskland. Kram och kämpa på!!