tisdag 30 mars 2010

Dag 9

Men jösses, det är tredje gången jag går på soppor och kan ändå inte komma på någon bättre titel..

I dag har jag varit till IKEA i Jönköping med mina ungar. Det har gått riktigt bra och jag är nöjd med mina inköp. Tänk de hade en hel del i dag också.

Har en soppa kvar att ta, det känns skönt. Kvällarna blir så jobbiga när man är hungrig.

Ska ju ha kusinträff här på fredag så att städa är helt nödvändigt. Flera av dem har aldrig varit här och vill säkert ta sig en kik både här och där. Så att ta tag i arbetsrummet i kväll skulle vara ultimat. Men efter en heldag i bil och diverse affärer känner jag inte riktigt att orken räcker till.

Jag skulle köpa vårskor eftersom det var mitt fösta delmål och jag klarade det första veckan. Men jag hittade inte några. Får ta det en annan dag. Men jag köpte en kudde, min gick sönder för ett tag sedan. Det ska bli spännande och se hur man sover med den i natt. Att köpa kudde hade jag som treat vid ett av mina delmål. Det blir inga stora saker men lite vardagslyx mår man bara fint av.

Nu ska jag ta min soppa och krypa ner i bingen tror jag.
I morgon måste här städas. Mannen får hjälpa mig på torsdag och vi hinner i nödfall städa lite på fredag också, gästerna kommer inte förrän klockan 17.

Inga kommentarer: