söndag 28 mars 2010

Dag 7

Fryser så vansinnigt!!!
Händerna och fötterna är värst. Skulle behöva vantar eftersom jag har så dålig blodcirkulation.
Andedräkten är inte heller så angenäm, i alla fall inte om man ser till hur otroligt äckligt det smakar i munnen. Bläch. Skulle vilja gå med tandborsten i munnen mest hela tiden.

Klockan är 16 och ännu så länge går det bra, kvällarna brukar bli tuffare. Men det ska gå! Det ska bli så spännande att ställa sig på vågen i morgon bitti. Får försöka att inte ha allt för stora förhoppningar....men det borde bli mer än 3 kg.....snälla.

Har gjort upp några delmål. Det första går vid -5kg och de andra med 3 kg intervaller, tror jag. Kanske ska lägga till att fira lite vid jämna tiotal också. De första 5 kg ska firas med vårskor. Nästa -3 ska firas med nya örhängen. Så det är inte några stora saker, behöver komma på några belöningar till. Några förslag?

I morgon kommer redan en kul grej, belöning?? Nja planerad sedan länge men ändå så gott. Klippning!!!! Älskar det. Så jag firar en vecka med soppor med klippning. Man får ju försöka vända allt till det bästa! =)

Just nu är det inte roligt men inte så farligt heller. I kväll är det jobbigare. Och jag försöker förbereda mig mentalt på att det kommer att bli en tuff vecka. Men det ska gå!

Inga kommentarer: