lördag 19 juni 2010

Dag 90 - 2 dagar kvar.

Ja det är nu bara en och en halv dag kvar.
Jag håller på att braka ihop totalt.
Vill vräka i mig en massa saker som jag saknat.
Det går ju inte.
Måste ta mig i kragen.
Ska skriva upp en meny för mina första veckors upptrappning. Denna SKA jag följa!!!!
Men jag är verkligen ur gängorna.
Tog med dottern till Coop förut. Hade det inte varit för att hon tröttnat så hade jag nog varit kvar där ännu. Trivs när jag får gå omkring och filosofera inne i stora affärer. Klura på hur jag skulle vilja ha det, saker jag skulle vilja göra mm. Då trivs jag. Tiden gå och jag tänker inte så mycket på mat och annat. IKEA är ännu bättre för de har inte så mycket ätbart.

Ska baka en ny banankaka om en liten stund, den jag gjorde gav jag bort. Dottern blev mäkta irriterad, men jag visste ju att det fanns mer gammal banan. Så jag lovade att göra ny. Men gammal var verkligen ett passande ord. För gammal. Fick åka och köpa mera banan.
Ska göra Tacos till kvällsmat till familjen också. Nästa gång det lagas Tacos i detta hem så får jag vara med och äta. YES!!!!

Hur kan man bli så rastlös av vetskapen om att man ska börja äta lite ägg, keso och vattenrika grönsaker??? Det kryper i hela kroppen, kan inte sitta stilla.... men får heller inget vettigt gjort. Mannen får välspel på mig när han kommer hem från sin fotbollsmatch....

Inga kommentarer: