söndag 20 juni 2010

Dag 91 - 1 dag kvar

Mindre än en dag kvar.
Känner mig lugnare idag.
Tror inte på så stor nedgång på vågen i morgon dock. Har inte gått någon promenad denna veckan och jag har inte druckit som jag borde. Men det blir som det blir.

Har skrivit ner lite hur jag ska ha det första veckan, det känns ok.
Ska köra soppor till mellis ett tag, det tror jag inte att jag gjort förut men jag minns inte så noga.

Fick en sväng till Jula och Coop i dag också. Dottern och mannen har åkt på fotbollscup, åkte tidigt i morse. Sonen skulle på kalas kl11-13, då var jag ändå halvvägs till Skara. Behövde ett borr på Jula för att kunna sätta upp mina hängskenor i köket. Så nu har jag fixat det. Skenorna är på plats. Diskbänken är fixad. Åkte till Coop för att köpa en ny mixerstav, min rasade i veckan.

Hade problem att komma på vad jag skulle laga till familjen men kom plötsligt på att vi var bjudna till svärmor och svärfar för kvällsfika. Det brukar innebära mackor. Så då behöver jag inte fixa med något idag.

Börjar i hjärnan planera lite för husvagnssemestern, det är en stund kvar men jag vill att det ska bli så bra som möjligt. Försöker hitta på praktiska lösningar för husvagnen och förtältet. Ser fram emot den veckan med vännerna.

Mår över lag bättre idag. Det är gott.

I morgon klockan 07 kommer det hit hantverkare som ska installera våra nya solfångare på taket och lite annat. Det ska bli bra, men uj va tidigt. Tur för mig att mannen stannar hemma från jobbet för att hjälpa hantverkarna... då kanske jag kan sova lite till =)

Återkommer förmodligen med rapport om upptrappningen i morgon...

Inga kommentarer: