torsdag 9 oktober 2008

Who am I kidding?

Ja vem i all sin dar försöker jag lura.
Har inte vågat ställa mig på vågen på ett tag. har försökt att intala mig att jag börjar bli lite bättre på det här. men när jag inte fick på mig mina jeans i går morse, de jag köpte i somras....nog för att de åkt med i tumlaren och säkert dragit ihop sig lite så går det inte längre, jag var tvungen att ställa mig på vågen. Då kom chocken. Den hänger i ännu en dryg halvtimma senare. Nu får det bli soppa några dagar för att komma på rätt köl igen. Min coach får säga vad hon vill. Min man ska ändå vara borta hela nästa vecka så why not? Börjar nu, i dag om en liten stund. Det kommer att bli djuriskt svårt, jobbigt och helt enkelt super trist.....men vad är en bal på slottet.......om man inte kommer i klänningen.
Så är det. Nu får vi se hur många klagande inlägg om dagen det blir de närmsta dagarna. Det är ändå värt ett försök, ska jag vara nere i min vikt till jul måste jag få en kicksstart.
Dags för soppa!

1 kommentar:

Lena sa...

Men du vet väl att det är OK att klaga och att vi andra finns här och peppar dig??
Lycka till!!