söndag 16 maj 2010

Dag 56

Nu börjar det bli nervöst inför morgondagen. En siffra som flimmrar förbi hela tiden är 0.3, så det är väl så mycket jag tror att jag förlorat denna vecka. Det skulle vara det minsta hittills. Men jag har slarvat med vattnet de här lediga dagarna och jag har inte rört på mig alls mycket.

Men resultatet för vi se i morgon. I dag har jag gått 8 hela veckor. Har 5 veckor kvar, upptrappningen sker dagarna innan midsommar så att jag kan äta lite grillad kyckling och sallad. Det ska bli gott.

Konstigt, i går såg jag fram emot att få greja i trädgården i dag. I dag är det mulet och jag tycker inte alls att det känns kul att gå ut.
Men nu har jag inget att skylla på längre, mannen har kommit hem med bilen igen, och i bagaget ligger kogödsel till mina pallkragar som jag ska odla sallad, morötter och ärtor i .

Bara att ta tag i det helt enkelt.

Inga kommentarer: