måndag 17 maj 2010

Dag 57

Vägningen var inte riktigt så illa som jag föreställt mig, men inte heller jätte bra. -1kg. Kunde ju varit värre.

I dag åt kollegorna smörgåstårta på konferensen, jösses, ibland önskar man ju att man kunde plugga igen näsan. Luktsinnet är ju väldigt utvecklat under en sopperiod.

Har druckit mitt vatten som jag ska idag och det är skönt att få det gjort innan klockan blir för mycket, annars får jag ofta gå på toa mitt i natten.

Nu gäller det att ta tag i promenaderna på allvar annars kommer vågen inte att vara så snäll om en vecka. Men nu börjar det ändå ta på dagarna....eller.... 57 dagar gjorda och 33 dagar kvar. Måste nog börja trappa upp måndagen i midsommarveckan. Så 33 dagar till ägg och keso. Mmmmmm

2 kommentarer:

Maggan sa...

Hej på dej
Tycker du är fantastiskt duktig - målmedveten som bara den! Har pulvrat med Xtravaganza o jag kan bara inte pulvra igen.
Bra jobbat, sträck på dig - du ÄR duktig.

Lena sa...

1 kg är ju skitbra, kommer ihåg min första period när jag vissa veckor var nere på bara 0,3 eller nått. Lite deprimerande... Kämpa på!! Kram