lördag 7 juni 2008

Dag 75

Vilken värme!!!
Jag fick vädret till trots med mig min svärmor till Skövde i dag för att leta kläder.
Det var inte lätt men jag köpte två linnen på Vero Moda och jag hittade även ett par jeans där, men köpte dem inte idag, ska fundera lite på dem,de var så låga i midjan, det är jag inte van vid.
Jag har köpt två olika bikinis, en med färger som jag älskar men modellen är lite knasig. En med knasiga färger men modellen är bra. Får prova dem senare så får vi se vad mannen tycker.
Jag har köpt en jeanskjol storlek 40 som är lite stor, men den fanns inte minde i Skövde så jag får kolla i stan på måndag.
Vita jeans har jag köpt och en jeansblus. Känner mig ganska nöjd, nu fattas bara vanliga jeans och shorts så känner jag mig nog ganska nöjd, skor och tunnare fleece också så är jag helt klar.

Nåja, det har gått bra de sista dagarna, jag känner mig inte lika deppig som för en vecka sedan och jag har inte slarvat sedan i tisdagskväll. På onsdagen tog jag nya tag eftersom jag vägde mig och såg att jag inte gått upp2 kg som jag trott utan 2 hg. I morse visade vågen att jag har 1,5 kg kvar. Om jag jobbar hårt så kanske jag kan börja trappa upp i veckan som kommer. Till skolavslutning och midsommar kan jag förmodligen äta!!!! YES! Vi är bortbjudna på tisdag och jag hade trott att jag skulle kunna äta då men det kommer jag inte. För jag tror inte att jag gått ner 1,5 kg på 3 dagar! Men huvudsaken är att jag kan äta jordgubbar med min dotter efter hennes första skolavslutning. Det känns viktigt.

Nu ska jag gå ut i det fina varma vädret. På vår tomt kommer det inte åt att blåsa så det är SÅ varmt.

Inga kommentarer: