söndag 8 juni 2008

Kväll dag 76

Klockan har hunnit bli tio på kvällen. Har just kommit hem efter den första promenaden på länge. Det var så skönt att komma ut, det var friskt och lite blåsigt ute.

Konstigt, det känns inte alls som om jag nått målet, jag skyller på att jag druckit för lite och att det beror på vattnet. Tror fortfarande att vågen kommer att visa på mera i morgon.

Min träff med min coach var trevlig. Vi pratade om många olika saker och hon utvärderade de här veckorna som gått. Jag fick väga mig och på hennes våg klockan 16 vägde jag 71.1. När jag vägde in mig på hennes våg visade den 93.2. Alltså minus 22,2 kg. Jag fick följa med in en sal bredvid där de har en massa skivstänger till Bodypump. Hon hängde på 22 kg och bad mig lyfta. Akta ryggen sa hon och skrattade. Det var bara för stort att förstå, det vägde ju massor. Gå runt lite sa hon sedan. Men det orkade jag ju knappast. Det gick inte att ta in i min hjärna att det var så mycket jag gått ner. Kändes helt orealistiskt. Kommer ta ett tag att förstå det, men jag tyckte det var en häftig grej. Fick ju plötsligt möjligheten att försöka förstå vad jag burit på. Helt sjukt.

Hon kunde konstatera att jag låg back på vätskan och var tvungen att dricka mycket idag. Försöker, men kommer nog bara upp i 5 liter.

I morgon har vi skolutflykt, vi ska vara ute hela dagen och det känns mest bökigt att börja upptrappningen då, så jag har bestämt att börja min upptrappning på tisdag. Då ska vi äta middag med min mans arbetskamrat och chef så det känns bra att kunna vara med och äta i alla fall lite sallad. Det känns bra. Dessutom kommer jag att kunna sitta hela kvällen i morgon och planera min kommande veckas mat. Det ser jag fram emot, jag är ensam hemma i morgon. Eller ja, barnen är hemma men inte mannen min.

Så på tisdag ska jag börja äta. Helt sjukt! Men SÅ underbart!

Låg på golvet i badrummet igår med otrolig magknip upptäckte att hela magen hängde mot golvet det såg helt sjukt ut. Undrar hur mycket huden kommer att dra ihop sig nu efteråt. Hoppas att den stramar till sig lite till!!!

Dags för duschen och sängen!
Spännande att kolla vågen i morgon bitti!!!!

1 kommentar:

Theresa sa...

Grattis!!!!
Härligt att du nu nått din målvikt!!!!
Själv har jag nu hälften kvar, 25 kilo till ska bort!
Bra jobbat tjejen!!!!
Kram