måndag 15 juni 2009

4 dagar kvar.

Har jobbat idag.
Fick inte allt för mycket gjort. Men i morgon kan jag jobba utan större avbrott hoppas jag.
Hade flera olika ärenden att göra idag och då blev dagen lite sönder hackad.

Bakade två pajer i går kväll, den ena blev lite bränd men stelnade ändå inte. Den andra blev inte bränd men ville inte heller stelna riktigt.
Den ena pajen havererade på väg till jobbet och paj nummer två skulle få åka in i ugnen en stund extra tänkte jag. Det blev pannkaka av allt ihop. Mina kollegor fick glasstårta i stället.

Jag fick en fin blomma av dem på enheten där jag jobbat i 4 år. De åt smörgåstårta och det såg ganska gott ut. Men jag tog en soppa.

I natt har jag drömt att jag ätit godis. Vaknade och kände mig osäker på om det var dröm eller verklighet. Vet att tankarna fortfarande fanns kvar i mitt medvetna.....ät inte godis nu, det ärju bra några dagar kvar tills du får äta.
När jag sedan ställde mig på vågen visade den plus sedan igår. ????? hade jag ätit godis i alla fall? Hade jag gått i sömnen?

Har ju druckit väldigt dåligt med vatten i några dagar, kan det bero på det?
I dag har jag druckit bättre. Så jag hoppas att det rättar till sig en smula.

Ser fram emot att få klippa mig på torsdag, och att få ta husvagnen en sväng igen. Ska inte åka långt men det räcker för oss. Vi tycker det är roligt att komma iväg en sväng och det kommer att finnas gott om vänner dit vi ska.

Nu ska jag göra ingenting en stund.

2 kommentarer:

Soulsister sa...

Du kan tro du missat nått! Kolla här:
http://soulsistersdiary.blogspot.com/2009/05/oopsies.html

Pulver sa...

http://viktminskning.blogsome.com/recept/

här finns en del variationstips