torsdag 1 april 2010

Dag 11

Lägger ytterligare en dag till handlingarna.

Har varit på kalas i dag och det var trevligt, men ujuj vad tufft. När vi kom luktade det nybakt i hela huset. 4 olika röror fanns att välja på.... Mmmmm så gott.
Men jag åt inget.

Just nu är jag mer sugen än hungrig. Har sparat en soppa så jag ska snart ta den. Klockan närmar sig midnatt så det är frestande att skippa den.

Har som vanligt problem att få i mig vatten. I morgon blir det förhoppningsvis lite lättare då vi har kalas här. Då är det enklare att ta sig lite att dricka.

I dag har jag tvättat, städat lite och planterat om en del blommor. Har haft flera helt döda blommor i mina krukor, jag möblerade om lite i krukorna och känner mig ganska nöjd.

I morgon ska vi dammsuga och skura golv. Lite fixande blir det men det ska nog bli bra.

Inga kommentarer: