fredag 30 april 2010

Dag 40

Dagarna gå och tur är väl det, i alla fall när det gäller soppor. Men när det gäller läxor är det inte lika bra.

Skulle köpa soppor i gå och det fanns inga chokladsoppor just nu. Hjälp!!!! Det är ju de jag lever på...
Får se hur jag överlever helgen. Måtte de komma på måndag, annars kommer det bli tungt.

Annars då?
Har varit på banken idag och pratat igenom lite lån mm. Så just nu kan jag köpa mig en bil, hoppas på en Toyota Yaris men de är ganska dyra.

Mätte mig idag och det var ganska positivt, kan nog försöka prova lite gamla kläder i garderoben i helgen, kanske hittar jag lite kläder som jag kan komma i nu igen. Det vore bra för jag har inte så mycket att välja på i dagsläget.

Jag mår ganska bra, kan fortfarande få yrsel och känna mig svag, men jag antar att det har med blodgivningen att göra. Så det blir väl bättre och bättre.

Förväntar mig en platå vad gäller vikten snart, bättre att vara inställd på det och bli överraskad än tvärt om.

I helgen är det fullt upp.
I dag ska vi fira barnens kusiner, imorgon är det simtävling för dottern, på söndag avslutningsfest. Så helgen kommer att gå fort.

1 kommentar:

Lena sa...

hur mycket har du gått ner nu? du är stark som har hållt ut så länge!! kram å trevlig valborg