tisdag 12 maj 2009

Dag 16

Timmarna har rusat iväg och det är egentligen redan de första timmarna på dag 17, med det bir för krångligt.
Har inte uppdaterat sedan jag kom hem från Kvinnohelgen. Det var jätte trevligt och jag ångrar verkligen inte att jag åkte. Det var trevligt på alla sätt och vis, det jobbigaste var nog bordet med godsaker som stod framme hela tiden. Ungefär som på konferens. Det fanns nötter, torkad frukt, salta pinnar och godis. Ska inte ljuga och säga att jag inte var sugen. Men jag klarade det.

När jag vägde mig i går morse så visade vågen 0.8 ner denna vecka. Då har jag ju fuskat en dag och har inte druckit tillräckligt med vatten. Men ok, det var inte upp i alla fall.

Märker att dieten tar på mitt humör just nu. Är ju inne på dag 4 efter mitt lilla avbrott, kan vara därför. Var riktigt grinig i eftermiddags.

I går gick min behållare till mixerstaven sönder. Plötsligt när jag stod där och skulle mixa dagens sista soppa så rann allt ut på diskbänken. Hela botten gick ur. Det var 23 kronor åt skogen. Men värre kunde de ju vara.

Annars vet jag inte riktigt vad jag ska berätta....
Får nog sova en stund och återkomma i morgon.

3 kommentarer:

Lena sa...

Grattis till att du stod emot!! Jättebra jobbat! Dag 4 är förrädisk, man mår fysiskt bra med humöret är f-n. Det har de på jobbet får erfara några gånger :)

Kram

Anonym sa...

Du är jätteduktig som stod emot godisbordet- men visst är det enklare att stå emot när man kör soppor än när man äter mat??? Så känner jag iaf. Men stå på dig för det är klart att du kommer fixa detta- vi kommer vara skitsnygga lagom till midsommar KRAM

Pulver sa...

Jobbigt när humöret redan är lågt och det händer en olycka :(