lördag 2 maj 2009

Mitt på dagen, dag 7

Ja det börjar snart dra ihop sig. En vecka snart gjord, bara 7 kvar.....
I dag har jag suttit en del i vår källare, läxorna måste göras. Har lite att göra på datorn och nu har jag äntligen kommit igång med vävningen. Blir ganska nöjd med resultatet så långt. Men det är svårt att hitta rätt trampmönster. Klurigt, måste hitta den som jag är mest nöjd med.

Det är sommarvarmt ute. Börjar undra om detta är sommaren vi får, det har ju hänt förr. Är jag skeptisk nu? För det vore väl så typsikt...att jag kanske klarar av att gå ner mina kilon igen bara för att inte kunna använda mina fina sommar smalkläder för att det är för kallt. Fniss.

Lyssna just på min egen mix på Spotify, det är ju helt ok! Synd bara att man inte kan ladda ner dem till MP3:n. Har hittat en massa godingar att lyssna på!!!!

Jag ligger hyfsat till med vatten idag, och eftersom vi ska bort i kväll så hinner jag väl drick lite till. Men några 5 liter är jag tveksam till om det blir. Då kommer jag ju inte sova många timmar i sträck, eftersom jag är skapt med norra europas minsta blåsa. Fniss.

Jag får väl se om jag orkar uppdatera mera i kväll, annars får det väl bli i morgon.

Inga kommentarer: