lördag 19 april 2008

Dag 26

Ja vad ska man säga om dagen.
Jag mådde dåligt i morse, antar att det var det feta i maten som spökade. Jag kände mig matt och hel vissen. Ringde mina föräldrar och frågade om barnen kunde vara där en liten stund så att jag kunde få mig en promenad. Det gick bra.
Vi cyklade till mina föräldrar och sedan gick en lång promenad på en dryg timma.
Cyklade hem, ringde en massa samtal som jag var tvungen att göra. En vän frågade via sms om jag ville gå en promenad, jag luskade efter barnvakt åter igen. Barnen fick gärna vara hos goda vänner. Så blev det, en tur till Coop för att köpa lite saker till trädgården och sedan hem igen för att lämna barnen hos goda vänner och sedan ut på promenad nr 2, tittade på stegräknaren på min telefon i kväll och jag hade gått drygt 17500 steg. Det är inte illa.
Men jag ligger efter när det gäller vatten drickande så jag får väl lägga mig i sängen men min vetevärmare och hinka i mig en liter eller så.
Har dövat mitt dåliga samvete met promenader, det enda positiva är att jag inte vill äta någonting i dag, är inte sugen på mat som jag varit förut. Det går snart över men det var skönt att inte behöva brottas med dessa känslor just i dag.
Nu ska jag hinka vatten!

Inga kommentarer: