måndag 28 april 2008

Dag 35

Måndag......som sagt, det enda positiva med måndagar är att jag kommer i fas med mitt vattendrickande. Det känns så obeskrivligt skönt att jag bara ska jobba två dagar denna veckan. Jobbar i morgon tisdag och sedan är jag ledig 5 dagar. Det blir dock minst en dag till studier, jag måste komma i fatt med min uppsats. Men så är det ju just det att det blir en lååång helg och jag har ju så svårt att få i mig vattnet på helgerna. Men jag måste klara det. Det vore ju roligt om det har hänt något på vågen i morgon. Den har stått stilla i flera dagar nu.

Var på Xtra träff i kväll. Det är några som har börjat sin upptrappning och någon som börjat på halvfart. Wow, det känns avlägset, har ju hunnit halvvägs men det är en stund kvar.

Skulle helst vilja krypa ner i sängen. Men jag måste ta itu med min uppsats. Min käre make skulle hjälpa mig sa han men han har fastnat framför TV:n. Det är heller ingen idé att lägga sig förrän tvättmaskinen är klar. Dotterns danskläder måste vara rena och torra tills morgondagens dansuppvisning. Hon har tappat sin första tand idag. Stor dag för vår tjej!

Inga kommentarer: