tisdag 8 april 2008

Fortfarande dag 15

Men jag orkar inte mera....
Mannen ringde hem och sa att han och vår gäst tog en liten tur i Göteborg. Det är helt ok, det klart att han ska få chansen att se Göteborg, dessutom får jag lite mera tid på mig till städningen.
Men vad hjälper det när inte orkar mer än att gå upp för trappan utan att känna mig helt matt och svimfärdig. Måste orka lite till, har städat färdigt mitt kontor och tillika gästrum. Dammsugit sonens rum, plockat under en del av den rena tvätten. Men hua det är en del kvar att göra.
Suck, vilken lång dag det blir. Resten av veckan är också fullspäckad med aktiviteter. I morgon efter jobbet är det barnkör x2 och styrelsemöte.
Torsdag bjuder vi 5 personer på middag och då har jag inte räknat in min egen familj minus mig.
Fredag är det fullt ös hela eftermiddagen och kvällen.
Lördag åker vår gäst till andra bekanta över dagen.
Men vi ska på två kalas kl 13 och kl15, så det blir ingen ro.
Söndag har vi också aktiviteter planerade och tidigt på måndags morgonen ska vår gäst resa hem. Han blir dock hämtad så vi behöver inte åka en resa till till Landvetter.

Kanske ändå är bäst att göra någonting. Ser fram emot en varm dusch om en stund.

1 kommentar:

Sockerberoende sa...

HEJSAN!
Då jag kände mig så där matt å slut så drack jag mer vatten å tyckte faktiskt att även träning gjorde mig piggare. Jag tränade typ inget första 2-3 veckorna men de veckor jag tränat känner jag mig mycke piggare... kan va värt å testa. Men du kanske tränar mycke redan som det är....