onsdag 2 april 2008

Dag 9

Ja, snart har ytterligare en dag gått. Men just nu är klockan bara halv 6 så det är en stund kvar på dagen.
Har över lag haft en bättre dag i dag än i går. Jag antar att det delvis beror på att jag efter min promenad i går kväll fick ett positivt resultat på vågen. Då går det lättare att kämpa på.
Men trots att jag bara skulle ta en tesked utav de otäcka fröskalen i morse så gick det inte. Får ta en paus och prata med soppcoachen om det. Lite mineralvatten skulle också sätta piff på tillvaron.
Måste komma ihåg att fråga.

Eftermiddagen var kanske inte helt lyckad, kom ihop mig med min dotter och känner mig grinig.
Om en liten stund ska jag till vår pysselgrupp och baka kakor, det känns väl helt rätt mitt i denna soppdiet!!!!
Men det ska nog gå. Bara att blunda och tänka på stranden, bikinin och de vita jeansen. Det SKA gå!

Men nu måste jag rusa.

Inga kommentarer: