fredag 23 maj 2008

Dag 60

Det är förvisso bara middags tid så mycket kan hända fortfarande, jag brukar må bäst på förmiddagarna.

Jag har fått så snäll och fin uppmuntran efter det jag skrev igår och det värmer gott.
har kommit på lite bättre tankar för stunden. Beställde kläder från H&M i går, det ska bli spännande att se hur de passar när de kommer. Tog lite i M och lite i L, Lite osäker på storlekarna plus att det redan är så utplockat. Men det ska bli spännande, det blev dyrt men jag kan inte tro att jag skulle behålla allt så det är lugnt. Får väl dela betalningarna.

I dag har jag så ont i magen, har ju haft mensvärk till och från i några dagar men idag är det vanligt magont. Kan bero på att jag inte druckit tillräckligt med vatten två dagar i sträck plus att jag tror att jag är lite förstoppad, inte trevligt men det är väl bara att dricka massor med vatten idag. Går ju fin fint, har inte klarat 7 dl än och klockan är halv 1. =)

Borde sitta och skriva så att tangenterna glöder på min uppsats, men jag kommer mig liksom inte för. Och om jag nu inte skriver på min uppsats så borde jag sy på mina kläder som jag ska ha med till universitetet om mindre än en vecka! Men det gör jag inte heller. Suck, så typiskt mig att inte få något vettigt gjort när jag blir stressad.

Började fundera över mina gamla vita jeans som jag ägt en gång i tiden. Vet att jag hade två par i helt olika storlekar, men när jag kikade i lådan där du skulle varit i så fall så fanns de inte där. Hittade däremot en skottsrutig klänning, figursydd i kortkort modell som jag använde julen....95-96 eller något i den stilen. Har inte använt den sedan dess och den var verkligen tok kort. Men jag kom i den och fick upp dragkedjan utan minsta besvär. Det var ganska trevligt. Den satt lite tight över bysten men inte för övrigt.

Imorgon är det gemensam grillning med många vänner, det kommer att bli tufft, så jag försöker att samla krafter, tar nog två bilar dit så att jag kan smita om det blir för jobbigt, plus att jag behöver tiden till min uppsats. På söndag bjuder mamma på restaurang på mors dag. Inte heller drömmen men jag laddar som sagt. Det blir förhoppningsvis trevlig. Men bror och hans "kära" sambo kunde förära oss med sin närvaro så jag hoppas att allt flyter på.

Dags att ta tag i livet!!! Skriva skriva skriva!!!!

1 kommentar:

Vickenickan sa...

Gud så skönt att det går bättre för dig nu!! Glad för din skull. Grillningen i morgon kommer du att fixa oxå. Du är stark! Du kan! Kul med klänningen.