måndag 19 maj 2008

Fortfarande dag 56

Snart är det dags för spinning, jag är nästan lite nervös. För att inte säga att jag inte känner för det alls.

Har hållit mig sysselsatt sedan jag kom hem från jobbet. Xtravaganza har ju grävt ett stort hål i vår plånbok och just nu är det inte många slantar kvar. För att spara in lite har jag börjat baka bröd igen. Så jag bakade siktkakor häromdagen och nu var det dags att göra nya. Gjorde bara enkel sats. Så medan degen till brödet jäste bakade jag en banankaka eftersom bananerna var dåliga. Nu luktar det gott i hela huset och det hjälper ju till när man är sugen på mackor och kakor! Får skylla mig själv, men jag måste hålla mig sysselsatt och nu gjorde jag nytta samtidigt som jag höll mig sysselsatt.

Suck, dags att byta om....... Återkommer efter mitt spinningpass, om jag orkar!

Inga kommentarer: