söndag 11 maj 2008

senare dag 48

Det är konstigt att kvällarna kan vara så annorlunda mot förmiddagarna. Precis som jag skrev tidigare så är jag inte på lika bra humör längre. Maken var tvungen att åka iväg och jag har kört fast i min uppsats, behöver honom här. Har inte druckit tillräckligt med vatten, vill inte dricka för mycket nu om jag ska gå en promenad. Då måste jag gå i skogen så att jag kan kissa i någon buske om det kniper.

När jag gav barnen kvällsmat förut så var jag så sugen på osten att jag helst ville att någon annan skulle ta över och ställa in maten i kylen. Ville bara gå därifrån. Suck!

Om han bara kunde komma hem mannen min!!! Inte har han mobilen med sig heller så att jag kan nå honom. Grrrr.

Tänkte ta min sista soppa när han kommer hem, men jag får nog ta den nu annars brakar väl hela jag ihop. Hungrig, inte tillräckligt med vatten, inte tillräckligt med steg, plötsligt är det jobbigt att vågen visade på plus i morse. Jag behöver väl inte skriva mera.

Har konstigt ont i sidan, höger. Det går inte förklara hur det känns. Som om jag är trött i ryggen och samtidigt har ont i en av mina fettvalkar (som inte finns längre) Ur skumt, men det har smugit sig på under flera dagar och vissa stunder är det riktigt jobbigt.

jaja, snart ska jag lägga mig och glömma denna dagen.

1 kommentar:

Marie/Sockergrynet sa...

Var lite vaksam så det inte är gallblåsan du har ont i, för då har man gärna ont på det sättet du beskriver...

Vissa dagar är bara så där bläää... häng i och sov riktigt gott i natt så hoppas jag att din dag imorgon blir mycket, mycket bättre!!!! :)

Stor PEPPKRAM