torsdag 1 maj 2008

Dag 38

Det känns som det är lördag i dag, men det är bara torsdag.
Om några timmar tar vi husvagnen på premiärturen till Örebro. I morgon eller på lördag blir det badhuset Gustavsvik. Badhus är trots en hel del mindre kilon inte något jag ser fram emot. Fasar verkligen för detta. Men barnen tycker att det är så roligt. Är jag elak om jag ibland tänker när jag sitter i badhuset att jag i alla fall inte är tjockast? Ibland tänker jag så för att ta mig igenom en heldag i badhuset eller på stranden. Känns inte särskilt snällt, men ärligt så är det så jag känner ibland.
Nå ja, detta innebär att jag inte hinner skriva så mycket idag, och inget alls tills vi kommer hem igen på lördag eller söndag. Då ska det bli spännande att ställa sig på vågen. Hoppas nu bara att jag klarar av att dricka allt mitt vatten under resan. Annars funkar det ju inte. Det blir kanske inte någon motion i någon större utsträckning heller de här dagarna så jag hoppas jag kan gå en promenad på söndag. Men nu är jag nere under 80, det är nog första gången på så där en 10 år skulle jag tro. Det känns roligt, men jag är inte framme vid målet ännu.

1 kommentar:

Vickenickan sa...

Hej
Hoppas ni har det bra i husvagnen och att du orkar vara stark och soppa :)
Kämpa vidare!!