fredag 30 maj 2008

Dag 67

Hej igen!
Men det är väl märkvärdigt!!! Varför sabbar jag bara för mig själv!!!!
Jag har hållit på med soppor i snart 10 veckor, jag har lite drygt 2 kg kvar till mitt mål och vad gör jag. Pillar i mig lite under tiden som jag lagar pastasallad till familjen. SÅ HIMLA KORKAT! Nu vill jag bara upp och kräkas för att inte komma ur ketonfasen. Men hur sjukt vore inte det. Det tänker jag inte göra, men varför? Jag har ju varit så duktig inte stoppat något i munnen på nästan 7 veckor. Å så gör jag det när jag är nästan i mål. Nu får jag kanske lägga till några dagar till, SÅ DUMT!
Men gjort är gjort och det var gott, det värsta är att man vill ha mer.

Jag är trött efter min vistelse på universitetet och i morgon är det heldag Klassfotboll som gäller. Det är ju sådär intressant, men vad gör man inte för sina barn.

Sonen skrapade knäet hos farmor och farfar förra helgen, han fick ett fint bamseplåster och jag har inte kollar hur såret såg ut, trodde inte att det var så farligt. Men idag hade dagis tagit bort det och det var inflammerat under plåstret. Det har varit för tätt. När jag kollade på det i dag så sitter det ett litet luftigt bandage på , som vi inte får ta bort för sonen. Men vad jag upptäckte var också att han hade flera små prickar på benet. Nu misstänker jag svinkoppor. Det hade han sommaren för två år sedan och det var ett elände. Bara det inte är det! Suck.
ja ja, nu ska jag sova.

Inga kommentarer: