fredag 23 maj 2008

Fortfarande 60

Här gäller det att ta till drastiska metoder om jag ska få i mig mitt vatten.
Letade fram min "camelpack" som jag köpte i USA för snart 2 år sedan och sedan aldrig använt. Den var toppen de riktigt varma dagarna när man var ute och gick eller på Disneyland i hettan.
Det är en ryggsäck med en 2 liters vattenlunga, över axeln hänger en slang med ett munstycke, det är bara att surpla på. Skratta ni, men det är värt ett försök. Ska försöka att komma ihåg att ta på den i morgon när jag klipper gräset.

Får väl bjuda på lite lustigheter nu när jag är lite uppåt!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Här kommer lite tips hur du hottar upp bloggen :-)

Om du vill lägga till en bild överst vid din rubrik som jag gjort (den med de lila blommorna) så gå till intrumentpanelen, välj layout och i rutan där du har din rubrik klickar du på redigera och där kan du välja att lägga upp en bild! Glöm ine klicka i rutan för att anpassa bilden.

Vill du lägga in en bild i texten så finns det en liten ikon i fältet där man kan välja fet stil osv. Dra med markörern över så står det vad de olika gör.

Det är alltid mycket lättare när man vet hur man ska göra!

Kämpa på! Camelbacken var ju en kanonbra idé :-)