tisdag 13 maj 2008

Morgon dag 50

Åter på jobbet. Tisdagar börjar lungt, har planeringstid fram till kl 10.
Har tid att sitta lite vid datorn, kolla in allas bloggar och kolla om det finns kommetarer på min egen.
Var på gymmet i går och körde 45 min på crosstrainern, det brukar ju var lite jobbigt men igår var det verkligen jätte jobbigt. Var helt slut efteråt. Det var ju kanske 2 månder sedan jag var där sist så det var kanske inte så konstigt. Men jag tror att det gjorde en del. Det får nog bli ett sådant pass i veckan tror jag. Måste öka på min motion lite, eftersom jag inte tycker att det blir några större resultat på vågen längre. I den takt jag går ner nu får jag ju hålla på i 7 veckor till för att gå ner mina sista 7 kg.

Allt fler kommenterar min viktnedgång, det är förstås jätte roligt. Vissa dagar syns det mera, andra mindre. Det beror på vad jag har på mig. Har ju inte pengar att byta ut hela garderoben, får fortfarande använda en del kläder som är lite stora nu.

Håller fortfarande på att ojja mig över de där skorna jag såg i förra veckan. JAG VILL verkligen ha dem, men pengarna är slut. SÖRJA SKIT!!!!!! Väntar jag till barnbidraget kommer är de väl redan borta. Jag vill, jag vill, jag vill! Barnsligt? Ja jag vet. =)

Har lovat att baka bullar innan helgen. Det blir en utmaning. Men jag ska klara det.

Dags att jobba lite!

2 kommentarer:

Vickenickan sa...

Ja vilket himla gäng vi blivit. Så himla roligt. Tänk om nån av oss var duktig att göra hemsidor. En sida om oss :) Hur mycket vi gått ner. Tänk vad många kgn när vi är klar :) Det blir nog mer ras på vägen när du rör på dig mer. Kämpa vidare!

Sockerberoende sa...

oj vad duktig du är som kör 45 min på crosstrainer... det är inte lätt.. tungt som faan är det :-)