lördag 17 maj 2008

Morgon dag 54

Klockan är strax åtta på morgonen, det är lördag!!!!
Hade bestämt mig för att ta en morgonpromenad och hade ställt klockan men inte på sju precis. Men enligt min coach så ger det bäst resultat om man går sin morgonpromenad inom en timma efter att man vaknat. Vaknade halv sju och gick på toa, somnade om väcktes en kvart senare av en kissnödig son som inte "vågade" gå till toa själv. Efter det tyckte jag att det var lika bra att gå min promenad. Så två varv i elljusspåret, ett varv vanlig snabb promenad och andra varvet intervallträningen som vi kommit överens om. Känner mig riktigt duktig. Så nu ska jag fixa min soppa och sätta i gång med bullbaket. Men jag tror att jag måste hitta en kiosk som har öppet för jag tror inte att jag har tillräckligt med mjölk. Bra planering va?!

Så detta hoppas jag är starten på mitt nya nya liv. =) Just nu känns det förstås bra och helt ok, men återkom gärna vid sju tiden i kväll då vi sitter hos goda vänner, jag med min soppa och de andra mumsande på Annas goda mat! hahaha.

Inga kommentarer: