fredag 16 maj 2008

Morgon dag 53

HATAR!!!!!
Ja jag vet! Ska inte väga mig varje dag!
Men nu har jag snart fått nog!!!!!!
Om jag räknar från att jag vägde mig den 1 maj och fram tills idag har jag gått ner 1.2 kg. På två veckor!!!!! Jag har varit på gymmet två gånger denna veckan för att köra 45 minuters pass på crosstrainern. Och jag går uppi vikt. I går vägde jag 5 hg mindre än idag. Hur är det möjligt? Jag har inte fuskat, jag har druckit mitt vatten. Visst mensen på G, men 5 hg över en natt.
Har verkligen inte lust att jobba extra idag. Men jag antar att det är det bästa att komma ur huset annars åker jag väl dit idag. Om jag ändå ska gå upp i vikt kan jag väl lika gärna äta något gott.
Vilken underbar start på dagen!!!

2 kommentarer:

Marie/Sockergrynet sa...

Göm undan vågen!!!! Du fixar det här!

Anonym sa...

Be mannen/sambon gömma vågen så att du inte hittar den!!! Det blir så mycket roligare om man bara gör det ibland :-) Du fixar detta, det är inte långt kvar och då går det lite långsmmare.. Kram