tisdag 6 maj 2008

Forts 43

Klockan har blivit strax efter 22 och jag ska snart lägga mig.

Måste hitta min stegräknare..... var inne på Xtravaganzas hemsida och såg att den så omtalade stegräknaren omron fanns där till medlemspris 349 inkl frakt. Men jag har ju en stegräknare som fungerar så jag köper nog ingen nu. Det klart att jag måste vara med på stegräknandet!!!!!

Min plan var att gå en promenad i kväll, men trots att jag ringde säkert 6-7 stycken av mina vänner så var det ingen som kunde. Suck. Åkte till musikskolans avslutning med min dotter och sedan blev jag sittande framför datorn. Jag kom liksom inte upp från stolen. Så började jag chatta med en vän i USA, promenaden kändes mer och mer avlägsen. Men så var hon tvungen att åka ett ärende, så då fanns det inga ursäkter längre. På med träningskläderna och gå ett varv i elljuspåret. Brukar gå två varv på fredagar men i kväll fick det bli ett varv, gillar inte att gå själv i spåret när klockan dragit i väg lite. Tänkte på det vickenickan skrivit, att hon sprungit tre gått två. Äh, det tar jag på fredag tänkte jag. Men sedan kom jag på bättre tankar. Så det blev inte hela varvet men drygt halva varvet växlade jag mellan att springa och att gå. Det var SÅÅÅÅ jobbigt. Blev lite yr och vågade inte fortsätta, hade ingen mobil med mig så jag ville inte riskera att tuppa av ute i skogen. Jag har lätt för att svimma och känner igen symptomen, men allt gick så bra. Nu är jag hemma känner mig ändå nöjd med att jag kom ut en sväng.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad duktigt av dig att komam iväg ut ändå. Har jag väl slått ner häcken i soffan så brukar den stanna där :-) Dumt med bärbar dator... Har iaf läsr HELA din blogg och du är verkligen jättefuktig som stått ut så länge. Kul att vi blivit ett litet gäng genom Vickenickans blogg!