fredag 23 maj 2008

Kväll dag 60

Upptäckte just min fåniga titel på förra inlägget. Fortfarande 60....
När jag hämtade dottern på fritids häromdagen talade en av fröknarna om att min dotter pratat om att mamma bara fick äta soppor och att hon bara går och går hela kvällarna. Hon hade berättat att pappa var 30 år men att mamma var lite äldre, 60 trodde hon att mamma var!!! Tack! Nog för att jag är äldre än min man men bara 5 år.

Tack vare min "camelpack" fick jag i mig mina 5 liter vatten idag. Det var nog välbehövligt. Hade dessutom druckit det jag skulle redan när klockan närmade sig 19 snåret och det är bra, då kanske jag slipper att gå på toa i natt.

Det är ju åter kväll och det är ju då som jag mår som värst. Ska förmodligen gå och lägga mig tidigt för jag är på gränsen till att vilja stoppa något i munnen. Men nu borde jag verkligen INTE göra det, måste ju nå mitt mål. Men för att slippa tänka på det brukar det vara bra att krypa ner i sängen. Det som är värst är nog ändå att jag inte kan koncentrera mig på att göra det jag borde. Jag har ju massor att göra, inga problem att hålla mig sysselsatt, men ändå känner jag inte för att göra något av det jag borde. I stället bakar jag muffins till familjen, det är ju till att tortera sig själv, vet inte varför jag gör det. Puh, det kommer att bli en lång helg!!!

Inga kommentarer: